Ritam studiranja i obveze
Načini prikupljanja ECTS bodova
Studijske obveze studenata doktorskog studija pedagogije
Smjer: Kurikulum suvremenog odgoja i škole – kolegiji i ECTS bodovi
Smjer: Rani odgoj i obrazovanje u institucijskom i obiteljskom okruženju – kolegiji i ECTS bodovi
Način prikupljanja ECTS bodova:
Studenti tijekom doktorskog studija sudjeluju u znanstvenoistraživačkom radu: u okviru znanstvenog programa – znanstvenih projekata Zavoda za pedagogiju (Odsjeka za pedagogiju), drugih znanstvenih projekata ili individualnom programu (koji odobrava voditelj smjera/modula). Osim nastavnih i drugih studijskih obveza, student treba skupiti ECTS bodove i sudjelovanjem u drugim oblicima znanstvenog rada:
- samostalno izlaganje na domaćem znanstvenom skupu 3 ECTS
- samostalno izlaganje na međunarodnom znanstvenom skupu 5 ECTS
- samostalno objavljen rad u stručnom časopisu 3 ECTS
- samostalno objavljen rad u referiranom znanstvenom časopisu 5 ECTS
- samostalno objavljen prikaz strane knjige 3 ECTS
- sudjelovanje u znanstveno-istraživačkom radu (individualni program) 5 ECTS
- sudjelovanje/suradnja u znanstvenom programu – znanstvenim projektima Zavoda za pedagogiju (Odsjeka za pedagogiju) 5 ECTS.
Studijske obveze studenata:
- Studenti doktorskog studija pedagogije upisani u peti semestar studija (magistri znanosti iz područja pedagogije) imaju studijsku obvezu objaviti samostalno dva (2) znanstvena članka u referiranim znanstvenim časopisima iz područja pedagogije u Hrvatskoj ili inozemstvu te sudjelovati aktivno na dva znanstvena skupa (od kojih jedan mora biti međunarodni) iz šireg područja pedagogije (što treba biti vidljivo u programu skupa), do predaje doktorskog rada.
- Studenti doktorskog studija pedagogije upisani u drugi, treći ili četvrti semestar studija (studenti, apsolventi ranijeg magistarskog znanstvenog studija pedagogije i magistri iz srodnih znanosti i sl.) imaju studijsku obvezu objaviti samostalno dva (2) znanstvena članka u referiranim znanstvenim časopisima iz područja pedagogije u Hrvatskoj ili inozemstvu te sudjelovati aktivno na dva znanstvena skupa (od kojih jedan mora biti međunarodni) iz šireg područja pedagogije (što treba biti vidljivo u programu skupa), objaviti jedan (1) prikaz strane knjige iz šireg područja pedagogije (tiskane u posljednje dvije godine). Sve ove obveze potrebno je izvršiti do predaje doktorskog rada.
- Studenti doktorskog studija pedagogije upisani u prvi semestar studija imaju studijsku obvezu objaviti samostalno dva (2) znanstvena članka u referiranim znanstvenim časopisima iz područja pedagogije u Hrvatskoj ili inozemstvu i sudjelovati aktivno na dva znanstvena skupa (od kojih jedan mora biti međunarodni) iz šireg područja pedagogije (što treba biti vidljivo u programu skupa), te objaviti dva (2) prikaza strane knjige iz šireg područja pedagogije (objavljenje u posljednje dvije godine). Sve ove obveze potrebno je izvršiti do predaje doktorskog rada.
Ispiti za studente doktorskog studija pedagogije održavaju se:
- u redovitim ispitnim rokovima – zimskom, ljetnom i jesenskom
- mjesečno u terminima održavanja nastave
- prema dogovoru s pojedinim profesorima.
Smjer: Kurikulum suvremenog odgoja i škole – kolegiji i ECTS bodovi
I GODINA – I SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Teorijsko-metodološka struktura i filozofija kurikuluma | 10 | O |
2. Metodologijski pristupi istraživanju kurikuluma | 10 | O |
3. Kurikulum ranog odgoja | 5 | I |
4. Metodologija i tehnika izrade doktorskog rada | 5 | I |
I GODINA – II SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Kurikulum suvremene škole | 10 | O |
2. Nastava i nastavnik u suvremenoj školi | 10 | O |
3. Kurikulum suradnje obitelji i škole | 5 | I |
4. Znanstveni praktikum | 5 | I |
II GODINA – III SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Kurikulum socijalne komunikacije i kompetencija | 10 | O |
2. Etika istraživanja s djecom posebnih potreba | 10 | O |
3. Kurikulumski standardi | 5 | I |
4. Kurikulum ranog odgoja i prava djeteta | 5 | I |
II GODINA – IV SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Interkulturalni kurikulum suvremenog obrazovanja | 10 | O |
2. Interkulturalno o brazovanje i škola | 10 | O |
3. Europski pristup obrazovanju za demokratsko građanstvo | 5 | I |
4. Profesionalne i pedagoške kompetencije nastavnika | 5 | I |
III GODINA – V SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Konzultativno-mentorski oblik rada | 20 | O |
2. Znanstveno-istraživački rad | 10 | O |
III GODINA – VI SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Konzultativno-mentorski oblik rada | 20 | O |
2. Obrana doktorskog rada | 10 | O |
Smjer: Rani odgoj i obrazovanje u institucijskom i obiteljskom okruženju – kolegiji i ECTS bodovi
I GODINA – I SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Rani odgoj djeteta u obitelji | 10 | O |
2. Kurikulum ranog odgoja | 10 | O |
3. Izborni kolegij | 5 | I |
4. Izborni kolegij | 5 | I |
I GODINA – II SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Metodologijski pristup tvorbi kurikuluma ranog odgoja | 10 | O |
2. Alternativni pristupi ranom odgoju | 10 | O |
3. Izborni kolegij | 5 | I |
4. Izborni kolegij | 5 | I |
II GODINA – III SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Obitelj, vrtić, zajednica-nove smjernice za praksu, istraživanje i vrednovanje | 10 | O |
2. Rani odgoj djece s posebnim potrebama i pravima | 10 | O |
3. Izborni kolegij | 5 | I |
4. Izborni kolegij | 5 | I |
II GODINA – IV SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Indikatori kvalitete (kurikuluma) ranog odgoja | 10 | O |
2. Vrtić – organizacija ranog odgoja i obrazovanja, koja uči | 10 | O |
3. Izborni kolegij | 5 | I |
4. Izborni kolegij | 5 | I |
III GODINA – V SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Konzultativno-mentorski oblik rada | 20 | O |
2. Znanstveno-istraživački rad | 10 | O |
III GODINA – VI SEMESTAR
KOLEGIJ | ECTS | TIP |
1. Konzultativno-mentorski oblik rada | 20 | O |
2. Obrana doktorskog rada | 10 | O |